تولید و فروش عمده فنر شاخکی

حتما در صنایع مختلف یا حتی در روزمرگی‌های خود با انواع فنر مانند فنر شاخکی روبه‌رو شده‌اید. یکی از ساده‌ترین و می‌توان گفت اولین ابزار مکانیکی از سالیان دور مورد استفاده قرار گرفته، این فنر است. به طور کلی کاربرد فنر را می‌توان در صنایع مختلف از روش‌های معمول مانند اینستاگرام و آپارات مشاهده کرد. از طرف دیگر به دلیل کاربرد وسیع و حرفه‌ای این ابزار، تولید فنر شاخکی در تعداد بالایی انجام می‌شود. ویدیوی زیر درباره فنر شاخکی نشان داده می‌شود:

 

 

فنرشاخکی یکی از پرکاربردترین انواع فنر موجود در بازار است که به دلیل مشخصات و نزدیکی زیادی که دارد در سطح بالایی خریداری می‌شود. در ادامه با مشخصات کلی فنرشاخکی، کاربردها و مزایای آن آشنا خواهیم شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

معرفی فنر شاخکی

فنرشاخکی در بین سایر انواع فنر به عنوان شناخته شده‌‌ترین معرفی می‌شود. در واقع نامگذاری این ابزار به دلیل وجود شاخک در دو طرف آن بوده و به این دلیل به آن فنر شاخکی می‌گویند. زمانی که به شاخک‌های این ابزار نیرو وارد می‌شود، با چرخش انرژی در فنر ذخیره و سپس آزاد می‌شود. لازم به ذکر است که فنرهای شاخکی به طور معمول با شاخک ساده  تولید شده و بازار عرضه می‌شوند. برای دیدن سایر انواع فنر و کاربرد آن با ما در ارتباط باشید.

 

معرفی فنر شاخکی
معرفی انواع فنر شاخکی

 

انواع فنرهای شاخکی

تولید فنر شاخکی به دلیل کاربردهای متفاوتی که دارد در انواع خاصی صورت می‌گیرد. در واقع شما در هنگام خرید این ابزار با انواع مختلفی از فنر روبه‌رو خواهید شد که هر کدام مشخصات و کارکرد مربوط به خود را دارا می‌باشند. این فنر‌های شاخکی بر اساس کاربرد و نوع نیاز در سایزهای ۰.۵ میلی‌متر و ۴۰ میلی‌متر تولید شده و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که قطر و جنس هر کدام از انواع یاد شده فنر فرم‌دار متفاوت بوده و بهتر است که در هنگام خرید به آن توجه نمایید.

 

مطالب مرتبط: آشنایی با انواع و کاربردهای فنر حلزونی

 

نحوه کارکرد فنرشاخکی

این ابزار از نظر کارکرد و عملکرد شباهت زیادی با انواع پین غلتکی دارد. در واقع بعد از اینکه به این سوال که فنر پیچشی چیست و انواع آن کدام است پاسخ دادیم بهتر است که نحوه کارکرد این ابزار را نیز شناسایی کنیم.

فنر شاخکی در پایه خود دارای یک نوع بست می‌باشد. این فنر با خمیدگی در نقطه میانی موجب می‌شود که حرکت چرخشی پین در اطراف غلتک راحت‌تر و سریع‌تر صورت گیرد. در ادامه پین حرکت کرده و غلتک در جای خود ثابت می‌ماند. در واقع تولید فنر شاخکی نیز با همین هدف انجام می‌شود.

در مواردی که تغییر شکل اجسام بسیار کم و یا صفر باشد از فنر چرخشی استفاده می‌شود. دلیل این امر نیروی تولید شده از این ابزار است که توان مقاومت بالایی در برابر تنش‌های مختلف را دارا می‌باشد.

 

عملکرد فنر شاخکی
عملکردها و کاربردهای فنر شاخکی در شرکت های صنعتی بزرگ و کوچک

 

کاربرد فنرشاخکی

به طور کلی از انواع فنرشاخکی و از جمله فنر پیچشی در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود. صنایع زیر مهمترین زمینه برای اعمال کاربرد فنرهای شاخکی هستند:

  • تولید گیره‌های صنعتی
  • یراق آلات
  • صنعت جواهر سازی (طلا، نقره، برلیان)
  • گل سر‌های تزئینی
  • نساجی
  • خودروسازی
  • صنایع الکترونیکی

 

مطالب مرتبط: آشنایی کامل با تسمه فنری

 

خرید و تولید فنر شاخکی

ممکن است که در نگاه اول فنر یک ابزار بی‌اهمیت و ساده به نظر برسد اما با آشنایی کامل درباره‌ی کاربرد آن می‌توان به راحتی این مسئله را بیان کرد که فنر یک محصول پر کاربرد است که حتی موجب جلوگیری از ورود خسارات به صنایع مختلف می‌شود. برای آشنایی بیشتر در این زمینه می‌توانید با ما از طریق تماس با کبیر فنر در ارتباط باشید.

دوام و استحکام فنرهای شاخکی موجب شده تا در تولید و ساخت محصولات زیادی مورد استفاده قرار گیرد؛ از این رو تولید فنر چرخشی در سطح گسترده‌ای انجام شده و نه تنها در تولیدات داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد بلکه تا در تعداد بالایی نیز صادر می‌شود. اگر فنر مورد نظر در کیفیت مناسب و ایده‌آل نباشد ممکن است خسارات زیادی را به کاربران وارد کند. در نتیجه بهتر است که در هنگام خرید حتما جنس و کیفیت این ابزار را بسنجید و بعد آن را خریداری نمایید.

 

خرید فنر شاخکی
تولید عمده ای فنرهای شاخکی در فنرسازی کبیر

 

تولید فنر شاخکی باید مطابق با اصول و قوانین اولیه تولید محصولات مشابه باشد تا از به عقب انداختن مراحل ساخت صنایع جلوگیری کرده و یک عملکرد عالی را به کاربران تحویل دهد. شما می‌توانید انواع فنر و از جمله فنر کششی را از سایت کبیر فنر سفارش دهید.

قیمت فنر شاخکی

با در نظر گرفتن تولید فنر شاخکی در تعداد بالا، نکته‌ای که حائز اهمیت می‌باشد قیمت فنر شاخکی است. می‌توان گفت که قیمت این ابزار با توجه به عوامل خاصی مانند جنس، کیفیت و نوع آن متفاوت می‌باشد. از این رو بهتر است که قبل از خرید این محصول حتما استعلام قیمت آن را داشته باشید. توصیه می‌شود خرید فنر شاخکی را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا در هنگام استفاده با مشکلات رایج در این زمینه مواجه نشوید. سایت کبیر فنر با ارائه بهترین محصولات شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت کبیر فنر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

keyboard_arrow_up