نمونه فنر پیچشی

نمونه کارهای فنر پیچشی

شرکت کبیر فنر با ارائه نمونه کارهای خود مثل نمونه فنر پیچشی، محصولات خود را به مشتریان خود معرفی کرده و کیفیت فوق العاده محصولات کبیر فنر را به نمایش می‌گذارد. همچنین اشخاص با امکان بررسی نمونه کارهای کبیر فنر می‌توانند با اطمینان کامل دست به خرید از این شرکت فنرسازی بزنند.

نمونه فنر پیچشی

فنرهای پیچشی در دو نوع تک سیم پیچ و دو سیم پیچ در شرکت کبیر فنر تولید می‌شوند. فنرهای پیچشی دوتایی، فنرهایی هستند که به شکل دو فنر پیچشی منفرد متصل با هم کار می‌کنند تا گشتاوری را که یک فنر تولید می‌کند دو برابر کنند. اندازه‌های این فنر از مینیاتور که در دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شود تا فنرهای بزرگ پیچشی که در واحدهای کنترل صندلی استفاده می‌شود، در شرکت کبیر فنر موجود است.

برای اینکه اطلاعات لازم را درباره کبیر فنر و انواع فنرهای پیچشی در اختیار داشته باشید می‌توانید به آپارات مراجعه کنید.

نمونه های فنر پیچشی در کبیرفنر

در شرکت فنرسازی کبیر، فنر پیچشی و دیگر فنرهای تولید و ساخته شده در این شرکت به هر شکل و اندازه‌ای ارائه می‌شوند. فنرهای کوچک، بزرگ، با طول طولانی و پیچش دو برابر می‌توانند با توجه به نیازهای مشتری تولید شوند. فنرهای پیچشی کبیر فنر در ابعاد 0.3 میلیمتر تا 26 میلیمتر با سیم ساخته شده و قطر بدنه، طول، گام و انتخاب مواد همه مطابق مشخصات مشتری طراحی و تولید می‌شوند.

اگر به دنبال فنرهای پیچشی استاندارد و باکیفیت هستید، می‌توانید ابتدا نمونه فنر پیچشی شرکت کبیر فنر را مشاهده کرده و سپس برای تهیه طرح‌های کاملا سفارشی خود، مشخصات مورد نظر خود را با کارشناسان در میان بگذارید تا متخصصان فنرسازی کبیر فنر بتوانند طرح نهایی را با توجه به مشخصات تحویل گرفته طراحی کرده و به شما ارائه دهند. برای دریافت اطلاعات تکملی در خصوص طراحی سفارشی می توانید از طریق تماس با کبیر فنر دریافت کنید.

 

سایر نمونه کارهای کبیر فنر:

نمونه فنر فشاری

نمونه فنر کششی

نمونه فنر فرم دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت را پر کنید
این قسمت را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up