فنر فرم دار

فنر فرم دار (فرمینگ)

نوعی از فنر وجود دارد که به اسم فنر فرم دار شناخته می‌شود. همانطور که می‌دانید فنرها جزئی جدانشدنی از وسایلی است که ما به‌طور‌روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنیم. در اسباب‌بازی‌ها، خودرو، تجهیزات پزشکی و … فنرها وجود دارند و مورداستفاده قرار می‌گیرند. طرح‌های خاصی از فنرها وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی خاص خود هستند.

این فنرها، به عنوان فنرهای فرمدار شناخته می‌شوند. شکل این فنرها معمولا به صورت نامنظم است. همچنین کاربرد فنر های فرم دار تمام نشدنی است، آن‌ها از فنرهای پیچیده تا ساده را شامل می‌شوند. همانطور که قبلا در مورد انواع فنر پیچشی و کاربردها صحبت کردیم در اینجا فنر فرمینگ (فنرهای فرمدار) را معرفی خواهیم کرد.

کاربرد فنر فرم دار

از کاربرد فنر فرم دار می‌توان به استفاده آن در بخش‌های مختلف دستگاه‌ها اشاره کرد. فنر فرمدار در انواع صنایع به ویژه اتومبیل‌سازی در اتصالات صندلی‌ها و درها، صنایع نساجی، صنعت نظامی کاربرد دارد و بیشتر قابلیت فنری و نگهدارنده را ایفا می‌کنند. البته نباید از کاربرد این فنر در تجهیزات پزشکی نیز غافل شد. در شرکت کبیر فنر، این نوع فنر با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و قطرهای متفاوت تولید می‌شود.

فروش فرن های فرم دار در کبیر فنر
سفارش تولیدی فنرهای فرمینگ در کبیر فنر
تولید فنر فرم دار
انواع فنر فرم دار
تولیدی انواع فنرهای فرم دار در کبیر فنر

نحوه عملکرد فنر فرمینگ

همانطور که درباره انواع فنرها و کاربردهای آن  پیشتر توضیح دادیم، در این قسمت می‌خواهیم توضیح دهیم که ساخت و تولید فنر فرم دار به چه روش‌هایی صورت می‌گیرد. در ساخت این نوع فنرها تولیدکنندگان روش‌های مختلفی را مدنظر خود قرار دادند اما یکی از استانداردترین و بهترین این شیوه‌ها همان روش خمشی و پیچشی می‌باشد، در این نوع روش فنرهای فرم دار به شکل‌های قابل‌خم‌شدن و پیچ‌خورده طراحی می‌شوند.

فنرهایی که با این نوع روش ساخته می‌شوند، از مقاومت زیادی برخوردار می‌باشند. به همین علت در صنایع‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. مهم‌ترین متریال موردنیاز در تولید فنر فرم دار شامل فولاد ضدزنگ، فولاد کربنی، فسفر برنز، استیل، تنگستن و برنج است که در کیفیت آن تاثیر زیادی می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و شرکت کبیر فنر می‌توانید به صفحه اینستاگرام مراجعه کنید.

انواع فنر فرم دار

فنر فرم دار در انواع مختلف و متنوعی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها کاربردهای منحصر به فردی دارند. یکی از مهم‌ترین انواع فنرهای فرمدار، فنر شاخک دار می‌باشد. فنرهای شاخک دار نیز در انواع مختلفی ساخته و تولید می‌شوند‌. این فنرها در زمینه‌های مختلفی که شامل صنایع الکتریک، قفل‌سازی و صنعت خودرو کاربرد دارند. از دیگر انواع این مدل فنر می‌توان به فنرهای بیضی، فنر اشپیل، فنر تخت، فنر مولتی فرمیک و … نیز اشاره کرد. شرکت کبیر فنرهای مختلف از جمله فنر فشاری فرمدار، فنرهای فرم دار و … را مطابق با خواست مشتریان گرامی با کیفیت بالا و ظرافت تولید می‌کند.

قیمت فنرهای فرم دار

در تولید فنر های فرم دار عوامل‌های زیادی دخیل هستند. با‌توجه‌به روش‌هایی که در تولید و ساخت فنرها به کار برده می‌شود، قطعا در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. همچنین هزینه‌ای که در تولید فنر فرم دار صرف می‌شود، در کیفیت این محصول تاثیر زیادی می‌گذارد. در شرکت کبیر فنر انواع فنرها از جمله فنر صنعتی و فرم دار با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود.

نکات مهم در زمان خرید انواع مختلف فنر ها

اگر که قصد خرید انواع مختلف فنرها را دارید، باید در هنگام خرید فنر موردنظر خود به نکات ویژه‌ای توجه کنید. از آنجایی که فنرها در اجزاهای مهم مورداستفاده قرار می‌گیرند. در نتیجه کیفیت آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. پس باید دقت لازم را بکنید تا حتما محصول اورجینال و اصل را خریداری کنید. برای خرید محصولات اصل باید از طریق فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر فروش فنرها اقدام کنید. در صورت نیاز به هرگونه فنر کششی فرم دار و … می‌توانید از مجموعه کبیر فنر خرید خود به صورت مطمئن و آسان انجام دهید.

سفارش تولید فنر فرم دار

همانطورکه گفتیم فنر فرم دار جزو جدیدترین و بهترین فنرها محسوب می‌شود. که به دلیل ساختار خاصی که دارد، به عنوان فنرهای فرم دار یا فرمینگ شناخته می‌شوند. اگر که قصد خرید هرگونه از انواع فنرها از جمله فنر پیچشی فرم‌دار را دارید، می‌توانید از کارشناسان مجموعه کبیر فنر راهنمایی‌های موردنیاز خود را در این مورد بگیرید. این شرکت با طراحی و ساخت انواع فنرها با استانداردهای لازم محصولی مرغوب و با کیفیت را به بازار عرضه می‌کند.

فرم سفارشی تولید فنر فرم دار

سفارش فنر

keyboard_arrow_up