سفارش ساخت، خرید و قیمت انواع فنر کوچک

فنرها از جمله قطعات کوچکی هستند که در عملکرد یک دستگاه بزرگ تاثیر می‌گذارند و اگر فنر‌ها آسیب ببینند و یا به خوبی عمل نکنند، کارایی  دستگاه را کاهش می‌دهند. همین مورد نشان می‌دهد که کاربرد فنرهای کوچک در وسایل و حتی صنعت‌های مختلف بسیار بالا است علاوه بر این فنر کوچک در زندگی روزمره بسیار کاربرد دارد و با ایجاد یک نیروی کششی یا فشاری باعث می‌شود که دستگاه‌ها و وسایلی که در آن‌ها از فنر استفاده شده به خوبی کار کنند. در ادامه درباره این فنر‌ها بیشتر برای شما صحبت می‌کنیم و شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را هم درباره‌ی آن‌ها در اینستاگرام ما به دست آورید.

آشنایی با فنرهای کوچک

فنر یکی از ابزارها و یا قطعات مکانیکی است که در ساخت وسایل زیادی از آن استفاده می‌شود و در شکل‌‌ها و اندازه‌های مختلفی در کارخانه‌های تولید فنر ساخته می‌شود. شما به راحتی می‌توانید فنر‌ها را در اندازه‌های مختلفی با توجه به مکان و قسمتی که می‌خواهید، بخرید و در ساخت وسیله از آن استفاده کنید. فنر‌ کوچک، فنر بزرگ و فنر متوسط از انواع مختلف فنر از نظر اندازه است.

فنرها همچنین به شکلی دیگر قابل گروه بندی هستند و آن از نظر شکل ظاهری فنر است که شما می‌توانید از طریق تماس با کبیر فنر  با انواع مختلف آن آشنا شوید.

فنر کوچک چیست؟

همانطور که در بالا برای شما بازگو کردیم فنرهای کوچک یکی از مدل‌های فنر است که از نظر اندازه به این نام شناخته می‌شود و خودش از نظر شکل ظاهری، انواع مختلفی دارد. فنر صنعتی، فنر مخروطی، فنر شاخکی و… از انواع مختلف افزارهای کوچکی است که در وسایل مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود.

انواع فنر و کاربرد آن باعث شده تا استفاده از فنر کوچک در وسایل مختلف بسیار زیاد باشد و جزو یکی از کاربردی‌ترین فنرها به شمار بیاید. خودروها، ماشین آلات، ساعت‌ها، ماشین‌های اسباب بازی و… از جمله وسایلی هستند که در آن‌ها از فنر‌ها استفاده می‌شود.

 

فروش انواع فنر کوچک

 

انواع فنر کوچک

فنر‌های کوچک انواع مختلف و زیادی دارند که در هر وسیله یا دستگاه با توجه به اینکه چه فنری کاربردی‌تر است و کارایی بیشتری دارد، از یکی از مدل‌های مختلف فنر استفاده می‌شود. که در زیر به طور خلاصه راجب هر فنر مطلب‌هایی را برای شما بیان می‌کنیم‌.

  • فنر هالوژن: این مدل از فنر‌های کوچک جزو فنرهای الکتریکی است که می‌تواند در تولید کردن نور نقش و کارایی داشته باشد و برای انجام دادن این کار از یک فیلامنت هالوژن در آن استفاده شده است.
  • فنر کششی: این مدل فنر کوچک به صورت کششی عمل می‌کند و از نظر جنس از معمولا از سیم‌های فولادی و یا فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود‌.
  • فنر پیچشی: مدل بعدی از فنر‌های کوچک، فنر پیچشی است که با توجه به گشتاور پیچشی عمل می‌کند و در وسایلی که نیاز دارند تا گشتاور در آن‌ها انتقال پیدا کند از آن استفاده می‌شود.
  • فنر فرم دار: این مدل فنر کوچک این قابلیت را دارد که بعد از اینکه نیروهای مختلف به آن وارد شد دوباره به حالت اول خود برگردد.
  • فنر تسمه ای: فنر تسمه‌ای هم مدل دیگری از فنرهای کوچک است که شکلی همانند تسمه دارد و لغزش‌های که در خودرو‌های مختلف به وجود می‌اید را کنترل می‌کند.

ویژگی و کاربرد فنر کوچک قوی

فنرهای کوچک با توجه به مدل و نوعی که دارند، ویژگی‌های متفاوتی نیز دارند و همین ویژگی‌ها باعث استفاده از آن‌ها در وسایل و صنایع مختلف شده است. شما می‌توانید در وب سایت آپارات بخشی از کاربرد‌های آن را ببینید.

انعطاف پذیر بودن، بازده ذاتی و مقاومت فنر کوچک در برابر خستگی‌ها، ۳ مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های فنرهای کوچک است که باعث شده تا کاربرد آن‌ها در ساختن وسایل مختلف گسترده باشد. برای مثال در بین انواع فنرها، فنر حلزونی جزو فنرهایی است که این ۳ ویژگی برجسته را دارا است.

ساخت فنر کوچک در مدل‌های مختلف باعث کاربرد گسترده‌ی آن در صنعت‌هایی مثل صنعت خودروسازی، صنعت الکترونیک، صنعت پزشکی، صنعت لوازم خانگی و… شده است. فنر فشاری یکی از فنر‌های پرکاربرد کوچک در بین صنعت‌های مختلف است.

 

قیمت فنر کوچک

 

ساخت فنر کوچک

شرکت کبیر یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی ساختن فنر‌ها است که انواع مختلف فنر‌های کوچک و همچنین فنرهای بزرگ و متوسط را تولید می‌کند و برای استفاده افراد در صنعت‌ها و ساختن وسایل مختلف در معرض فروش قرار می‌دهد. ویدیوی زیر ساخت فنر کوچک کششی شرکت کبیرفنر را نمایش می‌دهد.

 

 

فروش انواع فنر کوچک

شرکت‌های زیادی در زمان حال به تولید فنر‌های متنوع مشغول هستند و انواع مختلفی از فنرها را به صنایع مختلف می‌فروشند. در بین همه‌ی این شرکت‌ها و مجموعه‌ها، شرکت کبیر فنر بهترین شرکتی است که با تولید بهترین فنر‌ها از نظر کیفیت و کارایی توانسته است فروش خوبی از انواع مختلف فنر کوچک مثل فنر دوقلو و… داشته باشد‌

 

فروش انواع فنر کوچک کبیر فنر

 

قیمت فنر کوچک

قیمت فنر‌ کوچک با توجه به نوع و مدل آن متفاوت است و به همین خاطر امکان گفتن یک قیمت ثابت برای تمام فنر‌های کوچک وجود ندارد. شما برای اینکه از قیمت انواع مختلف فنرهای کوچک اطلاع پیدا کنید و مطلع شوید، می‌توانید با کارشناس‌های خبره کبیر فنر تماس بگیرید و قیمت این فنر‌ها را از آن‌ها بپرسید و خرید فنر کوچک مورد نظر خود را از این شرکت انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله یک سری نکات و مطالب درباره‌ی فنر‌های کوچک به ویژه فنرهای کوچکی که در شرکت کبیر فنر تولید می‌شود را برای شما بازگو کردیم‌. اگر می‌خواهید که بیشتر با کبیر فنر آشنا شوید و بعد از آن از این مجموعه خرید کنید، می‌توانید قسمت درباره‌ شرکت کبیر فنر را مطالعه کنید.

keyboard_arrow_up