فنر دوبل صحافی چیست؟

فنر دوبل صحافی چیست؟

فنر دوبل صحافی همانطور که از نامش پیدا است از جمله فنرهای مورد استفاده در کارگاه‌های صحافی است که برای دفاتر و کتاب‌های مختلف می‌‌توان از آن استفاده کرد. استفاده کردن از فنرهای مختلف همچون فنر مارپیچ، فنر دوبل و… در صحافی‌ها مزیت‌های زیادی را برای افراد به ارمغان آورده است که کار کردن آسان و دسترسی راحت به مطالب موجود در دفاتر و کتاب‌ها نمونه‌ای از این مزیت‌ها است.

در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم تا بیشتر در خصوص فنرهای دوبل مورد استفاده در صحافی‌ها با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی مفید و کاربردی را در این خصوص شما قرار بدهیم. اگر شما از جمله افرادی هستید که در صحافی کار می‌کنید و یا به طور کلی با مجلات و کتاب‌ها و دفاتر سر و کار دارید و می‌خواهید با فنرهای دوبل صحافی آشنا شوید، این مقاله مختص شما است و کمک بزرگی در این زمینه به شما می‌کند. 

تعریف فنر دوبل صحافی

یکی از انواع فنرهای کاربردی و فوق العاده که در صحافی‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، فنر دوبل صحافی است. این فنر کاربردی در ابتدا از کشور آلمان به کشورمان وارد می‌شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه تولیدکنندگان داخلی زیادی به واسطه‌ی پیشرفت‌های صورت گرفته قادر هستند که این نوع از فنرها را تولید کنند. فنرهای دوبل در جنس فلزی تولید می‌شوند و معمولا دارای روکشی پلاستیکی به رنگ‌های سفید، سیاه و… هستند.

این پوشش پلاستیکی علاوه بر ایجاد زیبایی در ظاهر کمک می‌کند تا ورق زدن کتاب و دفتر راحت‌تر انجام شود و از بریده شدن و آسیب دیدن دست افراد در اثر برخورد با قسمت‌‌های تیز فنر جلوگیری می‌کند. این فنرها کمک می‌کنند تا کتاب‌ها و دفاتر زیباتر و شکیل‌تر به نظر برسد و این امکان را نیز فراهم می‌کند تا افراد بتوانند راحت‌تر کتاب و دفتر را ورق بزنند‌. تولید فنر دوبل صحافی همچون فنر فشاری توسط دستگاه‌هایی خاص و پیشرفته صورت می‌گیرد و این مورد کمک می‌کند تا تولید این فنرها با دقت بالایی صورت بگیرد. 

 

دستگاه فنر دوبل صحافی

دستگاه فنر دوبل صحافی

با توجه به این که فنرهای دوبل صحافی دارای انواع مختلفی هستند، دستگاه‌های فنر دوبل نیز عملکردی متفاوت دارند و با توجه به سایز فنر دوبل صحافی به شیوه‌ای خاص عمل می‌کنند. کارگاه‌های صحافی می‌توانند با تهیه کردن دستگاه فنر دوبل مناسب نسبت یه فنر زدن کتب و دفاتر افراد مشغول شوند و کاری زیبا و شکیل را به مشتریان خود تحویل دهند. 

با دستگاه‌های فنر دوبل صحافی معمولا می‌توان جزوات، دفاتر، کتاب‌ها، تقویم‌های رومیزی و دفترچه یادداشت‌هایی که حداکثر ۱۴۰ برگه دارند را فنر زد. این دستگاه‌ها معمولا به صورت مربعی برگه‌ها را پانچ می‌کنند اما می‌توان نمونه‌هایی از این دستگاه که پانچ آن‌ها به صورت مربعی است را نیز در بازار مشاهده کرد. خرید این دستگاه‌ها بستگی به کاربردی دارد که شما در نظر دارید و می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین دستگاه فنرهای دوبل صحافی را تهیه کنید. 

سایز فنر دوبل صحافی 

تولیدکنندگان فنرهای دوبل صحافی در زمان تولید این مدل از فنرها فاکتورهایی را در نظر می‌گیرد و با توجه به این فاکتورها، تولید فنرهای دوبل صحافی را در سایزها و ابعاد مختلف انجام می‌دهند. در ادامه چندین مورد از سایزهای فنرهای دوبل صحافی را برای شما بازگو می‌کنیم. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مدل‌های مختلف این فنرها با کارشناسان کبیرفنر تماس بگیرید. 

  • سایز ۶.۴
  • سایز ۷‌.۹
  • سایز ۹.۵
  • سایز ۱۱.۱
  • سایز ۱۲.۷
  • سایز ۱۴.۳
  • و…

خرید فنر دوبل صحافی

خرید فنر دوبل صحافی

خرید فنر دوبل صحافی همچون خرید فنر فشاری و… نیازمند دقت و توجه بالایی می‌باشد و شما باید در زمان خرید این مدل از فنرها به نکات زیادی دقت و توجه کنید. در میان عوامل مهمی که در زمان خرید فنرهای دوبل صحافی شما باید به آن دقت کنید، انتخاب تولیدکننده این فنرها و خرید از آن‌ها از دیگر موارد اهمیت بیشتری دارد. شما با انتخاب تولیدکننده‌ای منصف که با وجود قیمت‌های مناسب تولیدات آن کیفیت بالایی دارند می‌توانید با خیالی راحت فنر مورد نظرتان را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

کبیرفنر از جمله تولیدکنندگانی است که برای مشتریان خود این امکان را فراهم کرده تا فنرهای دوبل باکیفیت را با قیمتی مناسب و به صورت عمده یا تکی خریداری کنند. بالا بودن دقت کبیر فنر در تولید و ساخت فنر فشاری و فنرهای دوبل صحافی و… باعث شده تا تولیداتی عالی داشته باشد و افراد زیادی خواهان خرید فنرهای مورد نیاز خود از این مجموعه باشند. در صورتی که شما نیز قصد خرید فنر دوبل صحافی از کبیرفنر را دارید، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. 

قیمت فنر دوبل صحافی

قیمت فنر دوبل صحافی

فاکتور مهم دیگری که در زمان خرید فنر دوبل صحافی باید به آن دقت کرد، قیمت فنرهای دوبل صحافی می‌باشد. شما در بازار می‌توانید شاهد قیمت‌های متفاوتی برای فنرهای دوبل صحافی باشید. عواملی همچون برند تولیدکننده، مواد اولیه‌ی به کار رفته در ساخت فنر، سایز و ابعاد فنر و… از جمله عواملی هستند که بر روی قیمت فنرهای دوبل صحافی تاثیر می‌گذارند. شما می‌توانید برای این که از قیمت دقیق فنر دوبل صحافی مطلع شوید به سایت کبیرفنر مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. 

همچنین می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان برای خرید فنر فشاری و فنر دوبل صحافی و… استفاده کنید و خریدی عالی داشته باشید. 

کلام آخر 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با فنرهای دوبل صحافی آشنا کنیم و اطلاعاتی مفید و کاربردی از این فنرها را در اختیار شما قرار بدهیم. این فنرها در سایزها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که شما با توجه به ابعاد برگه و تعداد آن‌ها می‌توانید سایزی مناسب از فنرهای دوبل صحافی را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار بدهید.

در میان تولید کنندگان مختلف این فنر نیز پیشنهاد ما به‌ شما مجموعه‌ی معتبر و حرفه‌ای کبیرفنر می‌باشد که سابقه‌ای درخشان در زمینه‌ی تولید انواع مختلف فنر دارد و فنرهای دوبل صحافی و… را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا و مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کبیر فنر و یا تماس با کارشناسان کبیرفنر نسبت به خرید فنر فشاری اقدام کنید. همچنین در سایت کبیرفنر می‌توانید ویدیوی فنر فشاری، فنر دوبل صحافی، فنر کششی و… را مشاهده کنید و تا حدودی با نحوه‌ی تولید، کاربردها، مزیت‌ها و… این فنرها آشنا شوید. 

keyboard_arrow_up