آشنایی با فنر گیره لباس

فنر گیره لباس یکی از نمونه‌های ملموس از فنرهای پیچشی است که شما به راحتی می‌توانید نحوه‌ی عملکرد این فنرها را مشاهده کنید و در عین حال از مزیت‌های آن بهره‌مند شوید. این مدل از فنرهای پیچشی به افراد کمک کرده‌اند تا بتوانند لباس‌هایی که شسته‌اند را به راحتی بر روی بند رخت نگه‌دارند و در زمان‌هایی که باد شدیدی در حال وزیدن است از افتادن لباس‌ها بر روی زمین جلوگیری می‌کند. این مزیت‌ها باعث شده تا افراد زیادی از این وسیله‌ی ساده و در عین حال کاربردی بسیار در جریان زندگی روزمره‌ی خود استفاده کنند. 

فنر پیچشی گیره‌ی لباس به دو سمت بدنه‌ی پلاستیکی، فلزی و یا چوبی گیره‌ی لباس متصل شده است و زمانی که نیرویی به آن وارد می‌شود فنر فشرده شود و پس از حذف نیرو فنر در حالت طبیعی خود قرار می‌گیرد و بدین صورت لباس.ها را محکم در سر جای خود بر روی بند رخت نگه می‌دارد. در ادامه‌ی این مقاله قصد داریم تا بیشتر در خصوص این فنر از فنرهای پیچشی با شما صحبت کنیم در صورتی که کنجکاو هستید تا با فنر گیره ‌لباس آشنا شوید، این مقاله مختص شما است.

فنر گیره لباس چیست؟

فنر گیره لباس چیست؟

در میان انواع مختلف فنرهای پیچشی یکی از کاربردی‌ترین و ساده‌ترین آن‌ها، فنر گیره لباس می‌باشد. طراحی این فنر بدین صورت است که با اعمال نیرو بر روی دو سمت گیره‌ی لباس فشرده می‌شود و سمت دیگر گیره به طور کامل باز می‌شود و پس از حذف نیرو فنر به حالت اولیه‌ی خود برمی‌گردد و لباس در بین قسمت دیگر گیره به صورت محکمی قرار می‌گیرد. در حقیقت می‌توان گفت که مهم‌ترین جزء از اجزای به کار رفته در ساخت گیره‌های لباس، این مدل از فنرهای پیچشی هستند.

بالا بودن کیفیت این فنر کمک می‌کند تا عملکرد بهتری نسبت به نمونه‌های بی‌کیفیت خود داشته باشد و بتوان برای مدتی طولانی از گیره‌های لباس استفاده کرد. این نوع از فنرهای پیچشی را می‌توان یک نوع فنر فرم دار نیز تلقی کرد و علت آن شکل ظاهری فنر و حالت آن می‌باشد. فنرهای گیره لباس از جمله فنرهای تولیدی مجموعه‌ی کبیرفنر می‌باشد که شما می‌توانید آن را با قیمتی مناسب از این مجموعه خریداری کنید. 

انواع فنر گیره لباس

انواع فنر گیره لباس

فنرهای گیره لباس که از جمله تولیدات مجموعه‌ی کبیرفنر می‌باشند دارای انواع مختلفی می‌باشند. تولید این فنرها در انواع مختلف کمک کرده است تا تولید کنندگان گیره لباس متناسب با مدل گیره و ابعاد و سایز آن بتوانند فنری مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنند. اگر بخواهیم انواع مختلف فنرهای گیره لباس را از نظر جنس برای شما بیان کنیم، می‌توانیم موارد زیر را برای شما مطرح کنیم. 

  •  استیل 
  • فولاد ضد زنگ 
  • مفتولی 
  • فلزی 
  • و…

همچنین در دسته بندی دیگری می‌توانیم فنرهای گیره‌های لباس را بر اساس اندازه تقسیم بندی کنیم و از آن‌ها استفاده کنیم. شما می‌توانید برای اطلاع از انواع فنرهای گیره لباس بر اساس اندازه می‌توانید با کارشناسان کبیرفنر تماس بگیرید تا در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار شما قرار بدهند.

روش ساخت فنرهای گیره لباس

برای برخی از افراد ممکن است که این مورد سوال شده باشد که فنرهای گیره لباس چگونه تولید می‌شوند و نحوه ساخت فنر پیچشی گیره لباس به چه صورتی است. در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که این نمونه از فنرها در دستگاه‌هایی پیشرفته و در سیستم‌هایی تحت کنترل با دقت و ظرافت بالایی تولید می‌شوند. تولید فنرها با وسیله‌ی دستگاه‌های پیشرفته کمک کرده است تا سرعت تولید افزایش پیدا کند و بتوان در مدت زمان کوتاهی تعداد انبوهی از فنر گیره لباس را تولید کرد. 

خرید و قیمت فنر گیره لباس در کبیرفنر

خرید و قیمت فنر گیره لباس در کبیرفنر

برای صاحبان کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید گیره لباس خرید فنرهایی مرغوب جهت استفاده در فرایند تولید از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها به دنبال این هستند که فنری را تهیه کنند که کیفیت بالایی داشته باشد و بسیار ظریف و با دقت بالایی تولید شده باشد. به همین خاطر در زمان خرید فنر گیره لباس تلاش می‌کنند تا به تمامی نکات مهم در این زمینه توجه کنند و بهترین فنرها را خریداری کنند. همچنین قیمت فنرهای گیره لباس برای این افراد از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها به دنبال فنری می‌گردند که علاوه بر کیفیت بالا قیمتی مناسب داشته باشد. 

در میان تولیدکنندگان فنرها مجموعه‌ی کبیرفنر یکی از بهترین مجموعه‌ها است که این امکان را برای صنایع و تولیدکنندگان کالاهای مختلف فراهم کرده تا بتوانند انواع مختلفی از فنرها را با قسمتی کاملا مناسب تهیه کنند. خرید فنر فرمینگ، فنر گیره لباس، فنر پیچشی و… با کیفیت بالا و مناسب در حقیقت از جمله دغدغه‌های این افراد است که با وجود کبیرفنر از بین رفته و آن‌ها می‌توانند با خیالی آسوده از نظر کیفیت و قیمت این فنر را تهیه کرده و گیره لباس و… را تولید کنند. 

صاحبان کسب و کارها و صنایع مرتبط می‌توانند جهت اطلاع از قیمت‌های دقیق فنرهای گیره‌ لباس با مجموعه‌ی کبیرفنر تماس بگیرند و قیمت این فنرها را از کارشناسان این مجموعه جویا شوند. 

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با فنرهای گیره لباس آشنا کنیم و نکاتی کاربردی و مفید را در خصوص این مدل از فنرهای پیچشی برای شما بیان کردیم. ابن مدل از فنرهای پیچشی با اعمال نیرو در گیره‌ی لباس می‌چرخند و باعث می‌شوند تا دهانه‌ی گیره جهت قرار دادن آن بر روی لباس‌ها باز شود و پس از برداشتن نیر از روی گیره فنر در حالت اولیه‌ی خود قرار می‌گرد و کمک می‌کند لباس بر روی بند رخت ثابت شود و تکان نخورد. فنرهای مورد استفاده در گیره لباس دارای انواع مختلفی است که تولیدکنندگان با توجه به این مورد، مدلی مناسب را تهیه کرده و برای ساخت گیره لباس از آن استفاده می‌کنند. 

شما با تماشای ویدیوی فنر پیچشی می‌توانید به خوبی با نحوه‌ی عملکرد این فنرها آشنا شوید و از مزیت‌های آن بهره‌مند شده و استفاده کنید. برای خرید این فنرها نیز کافی است از مجموعه‌ی کبیرفنر کمک بگیرید تا این فنر را با کیفیتی بالا و قیمتی کاملا مناسب برای استفاده شما آماده کرده و در اختیار شما بگذارند. 

keyboard_arrow_up