تولید فنر لول و معرفی دستگاه و خط تولید

تولید فنر لول موضوعی است که در این مقاله صحبت می‌کنیم. فنرهای لول از جمله فنرهای صنعتی هستند که دارای کاربردهای متعددی بوده و به همین خاطر صنایع مختلف از آن‌ها در ساخت تجهیزات و ماشین آلات و… استفاده می‌کنند. شاید تولید فنرها در مدل‌های مختلف باعث سردرگمی افراد و صاحبان صنایع در پیدا کردن فنر مناسب شده باشد، اما اگر آن‌ها از نیاز خودآگاه بوده و کاربردهای هر مدل از فنرها را بدانند، می‌توانند به راحتی مدلی از فنرها را که پاسخگوی نیازشان است را پیدا کنند.

فنرهای لول نیز دارای مدل‌های مختلفی هستند که صاحبان صنایع می‌توانند با توجه به همین نکته مدلی از فنرهای لول را که برای آن‌ها کاربرد دارد را تهیه کنند و از آن‌ها استفاده کنند. در ادامه بیشتر در خصوص این مدل از فنرها و همچنین تولید فنر لول برای شما بیان می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با مدل‌های مختلف فنر می‌توانید مطالب موجود در اینستاگرام ما را مطالعه کنید. 

 

آشنایی با فنرهای لول

فنرهای لول یکی از فنرهایی هستند که تولید آن‌ها در گذشته نیز صورت می‌گرفته است و در حقیقت فنرهای لول در گذشته با نام فنر مارپیچ ساخته و تولید می‌شدند. دسته‌بندی این فنرها در زمان‌های گذشته بیشتر براساس جنس و متریالی بوده که در ساخت هر فنر مورد استفاده قرار می‌گرفته است. اما رفته رفته با گذشت زمان و افزایش جمعیت و بالا رفتن میزان تقاضا برای تولید این فنر تولیدکنندگان، تولید فنر لول را در سایزهای مختلف و با ضخامت و استحکام‌‌های متفاوت در دستور کار خط تولید خود قرار دادند. تولیدکنندگان برای تولید فنر لول از دستگاه‌هایی جدید و پیشرفته استفاده کردند و توانستند انواع فنر لول را با توجه به نیاز مشتریان خود تولید کنند.

در زمان‌های گذشته به علت وجود نداشتن دستگاه‌های پیشرفته تولید فنرهای لول بیشتر با سطح مقطع‌های دایره‌ای شکل صورت می‌گرفته است. اما امروزه به واسطه‌ی مجهزتر شدن و پیشرفته‌تر شدن دستگاه‌ها می‌توان فنرهای لول را با سطح مقطعی مستطیلی شکل تولید کرد. برای تشخیص علائم خرابی فنر لول با کارشناس شرکت تماس بگیرید و نیز می‌توانید نمونه‌هایی از این فنر را در آپارات مشاهده کنید. 

این مدل از فنرها به دور میله‌ای از جنس فولاد پیچیده می‌شوند و وظیفه‌ی اصلی آن‌ها دفع کردن و یا جذب کردن ضربه‌های دریافتی است. این فنر می‌تواند به خوبی انرژی را در خود ذخیره کرده و سپس آن را آزاد کند و همچنین شوک‌های الکتریکی را جذب یا دفع کند. 

 

تولید کننده فنر لول

 

تولید کننده فنر لول

تولیدکنندگان فنر همیشه در زمان تولید فنر به میزان تقاضای یک فنر توجه می‌کنند و در تلاش هستند که با تولید آن مدل از فنر به تقاضای افراد برای آن پاسخ بدهند. بهترین تولیدکنندگان فنر که به تولید و پخش فنر لول در کنار فنر مارپیچ و فنر پلاستیکی و… مشغول هستند، با استفاده از بهترین متریال‌ها و به وسیله‌ی جدیدترین دستگاه‌ها انواع مختلفی از فنرها به ویژه فنرهای لول را تولید می‌کنند و به خوبی به نیاز صاحبان صنایع به فنرها پاسخ می‌دهند.

مجموعه‌های حرفه‌ای در زمان تولید انواع مختلف فنر همچون تولید فنر لول و… پس از تولید انواع فنرها میزان سختی فنر و… فنرها را مورد آزمایش قرار می‌دهند تا بتوانند از میزان دقیق سختی فنر و دیگر ویژگی‌های آن مطلع شوند. 

تولیدکنندگان زیادی در کشور ما در زمینه‌ی ساخت فنر فعالیت می‌کنند اما یکی از بهترین شرکت‌های ساخت فنر در تهران، شرکت کبیرفنر است. 

 

دستگاه تولید فنر لول

 

دستگاه تولید فنر لول

امروزه برای تولید انواع مختلفی از فنرها به ویژه تولید فنر لول از دستگاه‌های پیشرفته و مجهز استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با توجه به جدیدترین زمینه‌ی علمی ساخته می‌شوند و برای تولید فنر در اختیار تولیدکنندگان فنر قرار می‌گیرند. در دستگاه‌های تولید فنر سیستم‌های مختلفی وجود دارد که هر سیستم وظایفی خاص را در تولید فنر برعهده‌گرفته است. به عنوان مثال یکی از سیستم‌های این دستگاه‌ها وظیفه‌ی طراحی فنر را برعهده دارد و طراحی آن را با توجه به استانداردها و نیاز مشتری انجام می‌دهد.

برخی از قسمت‌های دیگر این دستگاه‌ها حد کشسانی فنر را مورد بررسی قرار می‌دهند تا از میزان فشاری که فنر می‌تواند تحمل کند، اطلاع پیدا کنند. 

 

خط تولید فنر لول

 

خط تولید فنر لول

فنر لول که در حقیقت همان فنر مارپیچ است یکی از فنرهای پرکاربرد در زمینه‌ی خودروسازی به حساب می‌آید و به‌همین‌خاطر با نام فنر خودرو نیز در بازار شناخته می‌شود. کاربردهای گسترده این فنر در صنعت خودروسازی و دیگر صنایع باعث شده تا میزان تولید آن در خط تولید بیش از سایر فنرها باشد. برای این که شما بتوانید با این نحوه تولید فنر صنعتی لول در مجموعه‌های بزرگ تولیدی فنر آشنا شوید، لازم است که به صورت حضوری به این مجموعه‌ها مراجعه کرده و یا با صورت آنلاین فیلم‌های موجود در این زمینه را مشاهده کنید.

در خط تولید فنر لول همچون خط تولید فولاد فنر و… به نکات زیادی دقت و توجه می‌شود. عدم توجه به نکات می‌تواند باعث شود که فنر تولید شده کیفیت مطلوبی نداشته باشد‌ و در زمان بیان مزایا و معایب فنر لول میزان معایب آن از مزایای آن بیشتر باشد. 

 

شرکت تولید فنر لول؛ کبیرفنر

پیدا کردن شرکتی معتبر و حرفه‌ای در زمینه‌ی تولید محصولات فنری همچون محصول فنر پیچشی، فنر لول و… در زمان حال کار چندان سختی نبوده و شما با کمی پرس و جو و بررسی تمامی شرکت‌های فعال در این زمینه می‌توانید چنین شرکت را پیدا کنید. در میان شرکت‌های تولیدکننده فنر، شرکت کبیرفنر از جمله شرکت‌هایی است که در این زمینه توانسته است خیلی حرفه‌ای و بی‌نظیر عمل کند و به خاطر اطمینانی که به کیفیت محصولاتش دارد، نمونه‌هایی از کارهایش را برای بررسی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید نمونه کارهای کبیرفنر را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی مشاهده کرده و از کیفیت و… آن مطمئن شوید. 

شرکت کبیر فنر همچون انواع مختلفی از فنرها را تولید می‌کند و تولید فنر لول یکی از این نمونه‌ها است. و شما می‌توانید نمونه‌هایی از انواع مختلف فنر لول را از طریق تماس با کبیرفنر دریافت کرده و مشاهده کنید و با انجام بررسی‌هایی از میزان استحکام و کارایی و… آن‌ها مطمئن شوید و سپس با خیالی آسوده تا مرحله خرید فنرهای صنعتی اجرا کنید. شما همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این‌ شرکت، قسمت درباره شرکت کبیرفنر را مطالعه بفرمایید. 

‌از این که تا آخر این مقاله ما را با نگاه گرمتان همراهی کردید از شما تشکر می‌کنیم. 

keyboard_arrow_up