چگونه فنر کرکره را تعویض کنیم؟

تعویض فنر کرکره از جمله کارهایی است که اگر با دقت و اهمیت زیادی انجام نشود، نمی‌تواند نتیجه‌ای که شما انتظار دارید را به ارمغان بیاورد. علاوه بر این عدم نصب صحیح فنر کرکره باعث می‌شود که فنر نتواند به خوبی عمل کند و فنر کرکره جدید خیلی سریع آسیب ببیند و شما دوباره مجبور باشید که این فنر را تعویض کنید.

بنابراین سپردن تعویض این فنر به افراد ماهر در این زمینه بسپارید تا آن‌ها با استفاده از مهارت و تجربه‌ای که دارند این کار را به خوبی انجام بدهند. در ادامه‌ی این مقاله راجع به چگونگی تعویض فنر کرکره صحبت می‌کنیم اما شما می‌توانید در اینستاگرام کبیرفنر اطلاعات بیشتری را درباره‌ی این فنر و نحوه‌ی عوض کردن فنر کرکره به دست بیاورید. 

 

نحوه تعویض فنر کرکره 

خراب شدن فنر کرکره یکی از مشکلاتی است که به خاطر استفاده مداوم از کرکره ممکن است برای شما پیش بیاید. در چنین زمانی بهترین کار پیداکردن فنر کرکره‌ای مناسب تولید شده توسط دستگاه تولید فنر است. فنرهای ساخته شده با دستگاه‌ کیفیت بالاتری نسبت به دیگر فنرها دارند بنابراین ما این فنرها را برای استفاده به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

نحوه تعویض فنر کرکره

 

شما می‌توانید برای پیداکردن فنر مناسب نمونه کار کبیر فنر را مشاهده کنید، زیرا این شرکت انواع مختلف فنر را تولید می‌کند و شما می‌توانید فنر مناسب خودتان را در فنرهای تولیدی آن‌ها حتما پیدا کنید. بعد از پیدا کردن حالا باید برای تعویض فنر کرکره اقدام کنید. در ادامه تمامی مراحل را برای شما به صورت جامع برای تمامی کرکره‌ها بیان می‌کنیم. 

  • اول از هر چیزی کرکره‌های پرده را بیرون بیاورید تا راحت‌تر بتوانید به فنر کرکره دسترسی داشته باشید. 
  • بعد از جداکردن کرکره‌ها نوبت به درآوردن فنر کرکره قدیمی و تعویض آن با فنر کرکره جدید می‌رسد. اگر کرکره‌های شما قدیمی است خوب است که آشنایی با تاریخچه فنر کرکره قدیمی خود به دست آورید تا راحت‌تر بتوانید آن را تهیه کنید. 
  • پس از خارج‌کردن فنر کرکره قدیمی می‌توانید فنر کرکره جدید را به جای آن قرار بدهید اما مراقب باشید که جهت فنر را درنظربگیرید و سپس فنر جدید را جایگزین فنر قدیمی کنید. 
  • در آخرین مرحله هم کرکره‌ها را نصب کنید و آن را امتحان کنید تا از عملکرد درست فنر مطمئن شوید. پس از انجام این مراحل شما به‌خوبی موفق شده‌اید که تعویض فنر کرکره را خودتان انجام بدهید. 

 

تعویض فنر کرکره دستی

یکی از کارهای مهم برای بهره‌مندشدن از مزیت‌ها و کاربردهای فنرهای به‌کاررفته در کرکره‌های دستی، تعویض‌ کردن فنر این کرکره‌ها است. فنر کرکره دستی ممکن است بعد از مدتی خراب‌شده و نیاز به تعویض پیدا کند. خراب‌شدن این فنرها علاوه بر این که نحوه تولید فنر و مواد به‌کاررفته در آن بستگی دارد به نحوه‌ی استفاده افراد از آن نیز وابسته است. 

از فنر کرکره دستی معمولا در کرکره‌هایی که روی درب‌ها و پنجره‌ها نصب می‌شود، استفاده می‌کنند. شما برای تعویض فنر کرکره دستی لازم است که در اولین قدم با توجه به آموزش‌های موجود در آپارات کرکره‌ها را باز کنید تا بتوانید به راحتی به فنر دسترسی پیدا کنید.

بعد از انجام دادن این کار کافی است با استفاده از ابزارهای مناسب و با دقت و تمرکز فنر قدیمی را در آورده و فنر جدید را با توجه به جهت مناسب در جای فنر قدیمی قرار بدهید. ما به شما توصیه می‌کنیم که برای انجام کار از یک شخص ماهر کمک بگیرید و اجازه بدهید که یک کارشناس با تجربه درباره‌ی مزایا و معایب فنر موردنظر شما اطلاعاتی را در اختیار شما بگذارد و شما سپس با تمرکز بهترین فنر را انتخاب کرده و خریداری کنید. 

 

تعویض فنر کرکره قدیمی

 

تعویض فنر کرکره قدیمی

پرده‌های کرکره‌ای که بیشتر از آن‌ها در محیط خانه و ادارات استفاده می‌شود، با گذشت زمان و استفاده مداوم دچار آسیب‌هایی در قسمت‌های مختلف کرکره می‌شوند و شما برای استفاده مجدد از آن‌ها لازم است که قطعه‌ی آسیب دیده را تعویض کنید. فنر کرکره‌های قدیمی هم به علت استفاده‌ی طولانی مدت دچار آسیب می‌شوند و لازم است که حتما برای استفاده از آن‌ها فنر آسیب‌دیده را عوض کنید. در زمان تعویض فنر کرکره قدیمی دقت کنید که طراحی فنر به‌کاررفته در ساخت کرکره شما چگونه است و سپس با مراجعه به مراکز فروش دقیقا همان نمونه فنر کرکره را تهیه کنید.

شما با جست‌وجو در میان شرکت‌های ساخت فنر در تهران می‌توانید به‌راحتی مدل مدنظر خودتان را پیدا کنید. اگر تعویض‌کردن فنر کرکره قدیمی برای شما سخت است، می‌توانید از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید. 

 

تعویض فنر کرکره برقی

 

تعویض فنر کرکره برقی

استفاده‌ی مداوم از کرکره برقی باعث بروز مشکلاتی در کرکره می‌شود و باعث می‌شود کرکره به‌خوبی کار نکند. یکی از مشکلات اصلی که ممکن است برای این کرکره‌ها بیفتد، خراب‌شدن فنر کرکره برقی است. راهی که پیش‌روی شما قرارگرفته و بسیار به‌صرفه است، این است که تنها به فکر تعویض فنر کرکره برقی باشید و اصلا به عوض‌کردن کرکره برقی فکر نکنید. البته دقت کنید که در زمان خرید فنر حتما به مقاومت و سختی فنر نیز دقت کنید تا فنری که می‌خرید برای مدت طولانی قابل استفاده باشد. 

همچنین زمانی که به فکر تعویض فنر کرکره برقی افتادید حتما حواستان باشد که در میان محصولات فنر مختلف فنری که مناسب مدل کرکره برقی شما است را انتخاب کرده و تهیه کنید. در ادامه راجع به عوض‌کردن فنر کرکره به‌صورت مختصر و مفید توضیحاتی را برای شما بیان می‌کنیم. 

 

هزینه تعویض فنر کرکره در کبیرفنر

اگر موفق نشدند که تعویض فنر کرکره را خودتان انجام بدهید، می‌توانید از تکنسین‌های ماهر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. ماهرترین تکنسین‌ها را شما می‌توانید در مجموعه کبیرفنر پیدا کنید. اگر می‌خواهید از هزینه‌های تعویض فنر کرکره توسط متخصصان کبیرفنر مطلع شوید، می‌توانید از طریق تماس با کبیرفنر از این مورد اطلاع پیدا کنید.

همچنین شما برای آشنایی بیشتر با کبیرفنر می‌توانید قسمت درباره شرکت کبیرفنر را مطالعه کنید تا بیشتر با محصولات تولیدی این مجموعه و خدمات آن آشنا شوید. 

 

کلام آخر 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تعویض فنر کرکره آشنا کنیم و درباره‌ی عوض کردن آن در مدل‌های مختلف کرکره مطالبی را بیان کردیم و مراحلی که می‌توانید برای عوض کردن فنر کرکره طی کنید را برای شما بازگو کردیم. همچنین شرکت کبیرفنر را به شما معرفی کردیم و گفتیم که می‌توانید برای تعویض فنر از تکنسین‌های آن‌ها کمک بگیرید. این شرکت انواع مختلفی از فنر همچون فنر کرکره، فنر حلزونی، فنر تسمه‌ای و تسمه فنری و… را تولید می‌کند و در زمینه‌های مختلفی کبیرفنر می‌تواند به شما کمک کند. 

keyboard_arrow_up